dinsdag 25 augustus 2015

Vakantie

Afgelopen week zijn we op vakantie geweest. Het was zoo erg leuk!
We gingen kamperen bij mijn oma op de boerderij. Jayden ging voor het eerst in een tentje slapen. hij voelde zich al heel groot. zo leuk om te zien!


Die maandag werd mijn vader aan zijn knie geopereerd en zijn we op zieken bezoek geweest. 
Woensdag gingen we naar de dierentuin in Amersfoort.
We hebben echt genoten! Zo heerlijk om te zien hoe Jayden aan het genieten was!



Ook hebben ze daar een dino park, het is echt een aanrader voor jongens van deze leeftijd die helemaal gek zijn van dino's! We hebben heel veel foto´s gemaakt want ook ik vond het helemaal geweldig. Voor de vakantie heb ik een gave stempel set gekocht bij Stampin´Up! No Bones About It, die kan ik nu mooi gebruiken in mijn project life album!! helemaal happy!!




Afgelopen zondag waren we weer thuis en las ik op onze team fb dat ze een challenge hebben gemaakt onder de teamleden van waar ik bij zit van StampinÚp! Het thema was een beterschaps kaart voor een man. Wat kwam dit goed uit!! kon ik gelijk aan de slag voor mn papa! 
Dit is het resultaat geworden


2 opmerkingen:

  1. Leuk hoe je schrijft Janneke en wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad����

    BeantwoordenVerwijderen