donderdag 11 februari 2016

feestelijke kaartjes

Deze week was mijn oma en een vriendin jarig.
Een mooie gelegenheid om wat kaartjes te maken en die weg te geven.
Ik heb voor deze gelegenheid 2 hele mooie stempel sets gebruikt uit de voorjaarscatalogus.
Helping Me Grow en Balloon Celebration.

Kaartje voor mijn vriendin:


Ik was gewoon aan het stempelen en ponsen toen ik met het ponsen een spetter op een ballon kreeg, dacht ik, Héj dit is een leuk effect! En zo is dit kaartje ontstaan.
hier onder vind je wat ik er voor heb gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Voor mijn oma maakte ik deze kaart


Ik vind het heel leuk om met watercoler techniek te spelen.
En deze set is daar perfect voor!

Wat ik er voor heb gebruikt staat hier onder:

 het lint komt uit mijn eigen voorraad.
Built for Free Using: My Stampin Blog


Jayden had voor mijn oma een mooi hartje gemaakt van strijkkraaltjes.


En dat moest natuurlijk een mooi doosje om heen!!
En natuurlijk mag mama dat doen, wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind!!

dit is het resultaat:


Dit is wat ik heb gebruikt:

Het lint en de label stans heb ik uit mijn eigen voorraad.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten