donderdag 25 februari 2016

Knutsel woensdag middag

Gisteren een heerlijke knutsel woensdag middag gehad. Samen met mijn vriendin en dochter. Jayden die was heerlijk buiten aan t ravotten en heeft wel iets gedaan maar ging toen weer liever naar buiten.

Ariana heeft weer een hele mooie kaart gemaakt door middel van stempel technieken en haar dochter Amy was ook aan t stempelen geslagen, zij heeft een mooie tijger gemaakt met een geweldige stempelset en haar eigen mooie fantasie. Nieuwsgierig naar hun creatie's? Klik dan snel Hier!

Ik heb me weer gefocust op project life. Het baby album van jayden. Het is niet het makelijkste wat ik af wil krijgen. Ik ben ook nog niet heel ver maar ik ben al wel blij wat ik heb.
Een tip wat ik heb gehoord op YouTube is dat als je de foto's al hebt en ze in de juiste pockets heb zitten dan gaat het scrappen makkelijker. Foto's uitzoeken en afdrukken is echt mijn minste favoriete klus van project life. Dus nu neem ik de tijd en ga er echt even voor zitten om het uit te zoeken. Maar ook gelijk afdrukken anders word dat weer vergeten en komt het nooit af.






Wat ik hiervoor heb gebruikt is de kaartjes en accessory pack van "hello baby boy" 
Ik heb wat kaartjes geknipt en geplakt tot dat ik ze leuk vond. Met Washi tape van de kit en van "it's My Party Designer Washi Tape" en de "It's My Party Enamel Dots" (uit de voorjaars catalogus blz. 6) heb ik wat accentjes toe gevoegd. Op 1 kaartje heb ik gestempeld met "Gorgeous Grunge" met de kleur "Mint Macaron" heb ik eerst afgestempeld op een papiertje en toen op het kaartje om net een accentje aan het kaartje te geven. Zo is de stempel minder fel op het kaartje. 
De kleuren uit de kit zijn: Basic Black, Basic Gray, Lost Lagoon, Mint Macaron, So Saffrion en White.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten