vrijdag 5 februari 2016

Mijn starters pakket van Stampin'Up! Is binnen!!!

Vorige week heb ik me ingeschreven bij Stampin'Up en afgelopen woensdag heb mijn start pakket ontvangen. Het is ook echt leuk om nu als demo te starten, vooral nu in de sale-a-bration met de mooie extra producten die je mag uitzoeken! Je hoef daarvoor geen workshops te geven, je kan ook hobby demo worden. Zo heb je wel de voordelen van het demo zijn zonder workshops t geven. Denk aan bijvoorbeeld korting op je producten. Nu omdat het de sale-a-bration weken zijn is er ook een leuke actie: een start pakket kost €129,- en je mag zelf voor €220,- uitzoeken!!!! Uit de jaarcatalogus maar ook uit de lente/zomer catalogus. Voor meer info Klik hier


Om een indruk te geven van een startpakket heb ik de mijne opgenomen.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten