zondag 9 oktober 2016

Project life

Dit jaar heb ik gekozen voor een 8x12 album. Ik wilde meer doen met project life maar om het album van jayden af te maken is me een beetje veel. Hij is geboren in 2010 en dat zijn heel veel foto's om uit te zoeken. Nu de laptop ook nog eens stuk is lijkt het helemaal eindeloos daarom heb ik besloten om project life niet wekelijks maar maandelijks te doen. En in een kleiner album om het overzichtelijker te houden. Een 6x8 vond ik helemaal klein, wel leuk voor een feestje, een dagje uit of een vakantie erin te maken. Maar voor een jaar erin te doen toch voor mij te klein. Ik maak ook niet gericht elke dag 1 of meerdere foto's maar soms als we iets leuks doen dan maak ik er wel meerdere, dus daarom heb ik af en toe een hele pagina van 1 dag of een moment.




Afgelopen zaterdag kwam de kit van scrapdelight binnen. De maand oktober is natuurlijk de herfst maand en de kit zit ook bom vol leuke herfst dingetjes. Schattige beestjes en warme herfst kleuren. Echt te leuk om te laten liggen. 



Nu heb ik het voor mezelf vorig jaar erg lastig gemaakt om me vast te klemmen aan jaydens baby album en wilde de kit van vorig jaar dan ook gebruiken in zijn album. Die lig dus ook nog onaangebroken in de kast, echt super zonde... en om er voor te zorgen dat deze kit er naast ging liggen stofhappen, zijn we afgelopen vrijdag naar het bos geweest en heb ik de foto's 2x afgedrukt. Ik wil de ene verwerken in mijn 8x12 album en de andere foto's in een 12x12 album, voor jayden dus. Dan loop ik niet zo ver meer achter en dan ga ik de andere jaren op een ander moment bij werken. 

Het leek me dus ook leuk om een prosess video er van te maken, maar er is iets niet helemaal goed gegaan en de helft is niet opgenomen. Nu ga ik een ander moment verder met deel 2 en dan hoop ik dat de camera wel alles opneemt. 

Hier in iedergeval het resultaat van mijn 1e layout: 


2 opmerkingen: