vrijdag 21 oktober 2016

Team bloghop

Welkom bij onze Inky Bizz Teambloghop, die deze keer helemaal in het teken staat van Designer Series Paper!



Je begint hier met de Bloghop, of je bent hier zojuist terecht gekomen via het blog van Adeline. Ze
heeft echt een super leuke blog met unieke creaties. (Klik hier voor de blog van adeline) 
We laten je graag diverse mogelijkheden en toepassingen zien met DSP! Onderaan dit bericht lees je hoe je verder kunt "hoppen"!

Voor deze blog hebben we als team, als uitdaging gekozen voor het dsp van Stampin'Up. Iedereen heeft een mooi dsp gekozen uit de actie. klik hier voor de actie
Ik heb gekozen voor de Blooms & Bliss designer series paper (141656) en mijn uitdaging was om dit te verwerken in een project life pagina. 

       

Hier is mijn creatie, het was even een uitdaging omdat ik geen kaartjes heb gebruikt maar het papier.




Ik had deze week niet zo heel veel foto's genomen en ik neem altijd iets mee uit een restaurant, dit keer had ik de placemat mee genomen naar huis, deze heb ik met de project life tinlits bewerkt tot kaartjes. Ook heb ik er stukjes uit geknipt en op kaartje geplakt.



Ik heb nog de tinlits gebruikt als embellisments en ik vond het ook leuk om er vellum in te verwerken, omdat dit niet zo aanwezig is op de foto's maar toch een leuk effect en aanvulling geeft.




De materialen die ik gebruikt heb:

~ DSP blooms & bliss
~mint macaron cardstock
~vellum
~sweetheart punch
~project life card & labels framlits dies
~may flowers framlits dies
~banner triple punch
~ensmel shapes
~white perfect accents
~handheld stapler
~stempel uit de pl set hello lovely project life accessory pack

Als je op de bijgaande pijl klikt "Hop" je verder naar mijn teamgenootje Yolande, ook zij heeft een geweldige blog gemaakt met het mooie DSP. nieuwsgierig? klik dan snel verder!





7 opmerkingen:

  1. Oh dit is weer een echte Janneke Creatie! Superleuk gedaan, ook je kleine details. Dit papier is inderdaad supergeschikt voor Project Life!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi janneke wat zie jou layout er leuk uit en geen cardstock gebruikt maakt toch niks vind het heel leuk en creatief opgelost meid.Leuk he om dingen mee te nemen van plakjes waar je komt...veel creatief plezier nog maar dat gaat goed komen zeker weten.
    Knuffel yo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor deze lieve en leuke reactie's

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Project Life is echt jouw ding Meis en dat is ook nu weer te zien met deze Lay-out. Echt prachtig en erg mooie passende embellissements heb je erbij gemaakt. En je gekozen DSP past ook helemaal bij dit jaargetijde....weet nog wanneer dit was deze zomer :)
    Liefs Ariana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your PL pages they are always so inspiring. Very pretty ones here and I like the vellum flower overlay. Zx

    BeantwoordenVerwijderen