vrijdag 30 mei 2014

Vergeten schatten

Op elke elke zolder komt het voor: Vergeten schatten.
Mooie spulletjes met een dikke laag stof, vandaag gaat de bezem er door!!

Op elke zolder staat wel een oude koffer, kist of kast met vergeten en waardevolle spulletjes.
Mijn oude koffer komt (officieel)  bij de opa en oma van mijn vriend vandaan. In deze koffer heb ik spulletjes gedaan die ik wil gaan (af)maken. Ze liggen al zo lang klaar om iets mee te doen.. Volg dus mijn blog om te zien wat ik er mee gedaan heb.

Dit doe me gelijk denken aan mijn inspiratie bron: http://sillyoldsuitcase.blogspot.nl/
Zij maakt echt geweldige dingetjes en door de foto's die ze op haar instagram zet, wordt ik echt happy van :)






On each every attic happens: Forgotten treasures. 
Beautiful stuff with a thick layer of dust, today the broom goes through!

On every attic is like an old suitcase, box or cabinet with password and valuable stuff. 
My old suitcase is (officially) the grandparents of my friend away. In this case, I've done things I want to go  to make. They are so long stood ready to do anything .. so follow my blog to see what I've done with it. 

This put me immediately think of my inspiration: http://sillyoldsuitcase.blogspot.nl/ 
She makes really great things and the photos she puts on her instagram, I will be really happy with :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten