dinsdag 17 juni 2014

​​A baby shower gift.

Zaterdag avond kregen we te horen dat er een neefje was geboren, Ruben. Jayden was het weekend bij zijn papa dus een heel weekend tijd voor me zelf. Op zondag heb ik toen een kraamcadeau gemaakt. Een schattig inktvisje. In het inktvisje zit een belletje voor extra speel plezier. Ik hoop dat Ruben het erg leuk gaat vinden. Zijn mama en papa waren er helemaal weg van en dat doet met erg goed. Dat soort dingen maken mij erg trots en dat is ook de rede dat ik door blijf gaan met dingen maken. dat is het heerlijkste eraan, mensen blij maken met zelfgemaakte schatten.

Saturday evening we were told that a nephew was born, Reuben. Jayden was the weekend with his dad so a weekend time for myself. On Sunday, I then made ​​a baby shower gift. A cute squid. The squid is a call for extra playing pleasure. I hope that Ruben will find. It very much His mom and dad were crazy about it and does so with very well. Things like that make me very proud, and that is the reason I deal with things to make. Stay by that it is the most delicious, making people happy with homemade treasures.


Dit is mijn eerste inkie, die heeft mijn zoontje van 3 jaar ingepikt en verstopt in zijn bed. de 2e wilde hij eigenlijk ook zelf houden want dan had inkie een vriend. helaas (voor hem) had deze een andere bestemming.

This is my first Inkie, who has my son of 3 years snapped up and hiding in his bed. 2nd he wanted to actually keep yourself because then Inkie a friend. Unfortunately (for him) it had a different destination.

Gisten had ik weer een haakavondje, het was alweer eventjes geleden dat ik er 1 had georganiseerd.
Voor het eerst had ik een leuk patroontje van lijstjes geprint en die mochten mijn gasten meenemen.
Helaas was er maar 1 persoon gekomen. Ook geen punt hoor! want ook met zn tweetjes was het erg gezellig.

Yeasts I had another hook night, it had been a while since I first had organized.
For the first time I had a nice pattern of printed lists and that might bring my guests.
Unfortunately, there was only one person came. Also no point though! because even with two little son was very cozy.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten