maandag 10 december 2018

Dat is even lang geleden zeg!

hej!

Zo wat heb ik al een lange tijd niks gepost zeg! Ik schrik er zelf van toen ik na een lange tijd weer inlogde. Maar ik ga het goed maken met jullie!
Afgelopen jaar is echt een rollercoaster geweest bij ons, er is zoo veel gebeurd in ons privé. Ik hoop echt dat 2019 wat rustiger jaar word. Door alles ben ik wat minder creatief bezig geweest en heb ik dus ook wat minder gepost.

Ik ga jullie even een beetje bij praten wat er gebeurd is.
Ik ben dus trotse mama geworden van Evi. Jayden is echt heel gek op zijn kleine zusje!



En het zit er al vroeg in, maar ze vind het echt heerlijk om te kleuren en met ons bezig te zijn.
Gerco heeft daarom (alweer) besloten om mijn hobby kamer aan te pakken.
Daar is dus nu een giga gaos waar van alles gebeurd. Ik hoop zoo dat als alles af is en als alles weer netjes is ik uren ongestoord aan de slag kan gaan. haha ik droom even verder want als mama is dat soms knap lastig.



Ook heeft mijn gezondheid even roet in het eten gegooid maar  na een hoop uitgezocht te hebben, de juiste medicatie te hebben gekregen en door hulp in te roepen bij bepaalde dingen, ben ik weer aardig mezelf en goed opgeknapt. Ik ga dus van 2019 een nieuw positief jaar maken!! Met misschien wel youtube filmpjes! Dat lijkt me echt heel leuk om te gaan doen maar ik moet nog wel even mijn angsten opzij zetten. Ik maak wel een tour door mijn nieuwe kamer als het af is en opgeruimd is. Ik heb al wel ooit een filmpje gemaakt van mijn kamertje (nieuwsgierig? klik hier) Laat je me nog wel even weten wat je er van vind? Je kan hier onder reageren!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten